måndag, december 21, 2009

Tvåhundratrettiotvå : 21 december For your love





7 kommentarer:

Nina sa...

Visst är det väl Helena? Men vem pussar hon på?

Emma R sa...

Dina bilder på hundar med deras hussar och mattar har verkligen en varm känsla över sig (som Christina har skrivit). Men jag undrar vart du hittar detta hundar och mattar och hussar? Är det människor du känner? Frågar du människor du möter, och i så fall vilka? Hur går det till!?

/Emma R

Karin på FOX sa...

Undrar som Emma... var hittar du alla fina motiv? Du har öga och känsla! Ständigt med kameran i handen?

Eva H-höjden sa...

Jag är ju med på forum för utlandsadopterade hundar och vi har träffar dit kameran alltid hänger med! Japp, detta är Helena och jag tror vovven heter Tess... en som Anna hade i jour (från Irland)

Christina sa...

Jag kan inte låta bli att blanda mig i ;)
Kombinationen adopterade byrackor från olika länder och Evas värmekamera blir ett magiskt resultat!
Inte är det väl bara jag som skulle köpa en fotobok på studs som Eva hade gjort ?

Emma R sa...

aha! Tack för svaret! Kan bara hålla med Christina!

Eva H-höjden sa...

Tackar också för alla svar! Ja vad kul det vore med en hundbok! hmmm vad skulle en sån heta?