torsdag, december 10, 2009

Tvåhundratjugoett : 10 december Med dig i mina armar





3 kommentarer:

Lisette sa...

Härlig fart i den bilden. Om jag vore yngre skulle jag vilja träna agility med Alice. Både hon och jag skulle säkert ha haft mycket roligt med det tror jag. Men tyvärr, vissa saker är bara att hacka i sig;)Gammal tant gör så gott hon kan..
Sångtiteln brukar vi alltid förvanska till : "Med deg i mina tarmar" Så roliga är vi....

Christina sa...

Vilken fin bild på Mico!

Jag flinar brett när jag läser Lisettes kommentar ;)
Jag sjunger med på försök, "Med deg i mina tarmar", och det går verkligen hur bra som helst.

Det var förresten Sven-Olof Sandberg som mitt i en direktsändning sa "Där fick dom så dom teg, kärringarna" efter att han framfört "Lilla mor" i direktsändning i radio. Han trodde att de hade slagit av mikrofonen, men det hade de inte hunnit med ;)
Jag tror att det var min pappa som berättade det.

Eva H-höjden sa...

ha ha ha ja nu blir det nog bara deg i fortsättningen !