torsdag, juni 18, 2009

Fyrtiosex : 18 juni Call on me





4 kommentarer:

Cicki sa...

Jag har inte lyssnat så mycket på Laleh tidigare, men hon sjunger ju underbart. När jag spelade upp videon så kom sambon och lyssnade också. Han är väldigt imponerad över Laleh och kunde berätta att hennes första album gjorde hon nästan helt själv, ifrån att skriva låtarna, sjunga och själv spela in det mesta. Henne lägger jag till mina favoritmusiker nu.....:-)

Vilken längtansfull,bedjande och samtidigt undrande blick den lilla vovsingen har.

Eva H-höjden sa...

Tack! Nu försvinner jag till landet några dagar men jag har förberett bild och musik! Dock kommer jag själv vara väldigt tyst ;-)

Cicki sa...

Ha det så skönt. Hoppas vädret blir bättre än vad det är nu.

Eva H-höjden sa...

Jag är tillbaka - och vi har haft riktigt bra väder, varvat med lite regn!