tisdag, juni 23, 2009

Femtioen : 23 juni Äntligen på väg





6 kommentarer:

Petra sa...

Jag blir inte klok på den där bilden. Det ser ut som matten är på vippen att åka ner från ett stup, men så kan inte vara fallet för hon ser kolugn ut. Hunden däremot ser lite bekymrad ut.
Förstår du hur jag menar med stupet?

Eva H-höjden sa...

Ha ha ha! Det är jag som photoshopat dåligt! ;-) Jag har gjort bakgrunden suddig precis bakom henne och ja, ha ha hon ser verkligen ut att kunna falla nerdför stupet;-)

Petra sa...

Skönt att det var photoshopat och att hon stod på säker mark. Jag tittade väldgit väl efter hennes andra fot och kunde inte hitta den och óm det hade varit ett stup hade hon verkligen varit illa ute...

Eva H-höjden sa...

ha ha ha jag serverar inte bara söta hundbilder och fin musik - utan riktiga rysare också!

Nina sa...

Hahaha, det är ju inget stup bakom mig - det är ett berg som går upp bakom :-) Så inte ens om jag ville så skulle jag kunna trilla ner från något stup *fniss*

Eva H-höjden sa...

Hmmm måste fuska bättre i fortsättningen ;-)