måndag, januari 25, 2010

Tvåhundrasextiosju : 25 januari Do you love me?





3 kommentarer:

Christina sa...

Ah, vilken bra början på dagen :)
En nybadad Balzac som spanar ut över huvudstaden och Amanda Jenssen.

Karin på FOX sa...

Skicka Balzac en hälsning från Paulistas "vira latas", som gathundarna heter i Brasilien. (Vira lata=välta soptunna) Utanför huset har vi ett gäng glada. En del har halsband, så jag gissar att de bor hos människor. Men här är det inte så vanligt att de får komma in i husen. Alla skrattar åt mig när jag sätter mig på huk och pratar med de skygga gängen. Jag tror de har ett trevligt liv här. De ser så målmedvetna ut när de drar fram och kollar skrymslen och sophögar.

Eva H-höjden sa...

Fantastiskt roligt med en hälsning från Brasilien! Själv har jag åkt skidor i V-götaland